17* Relaxen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jolanda Klink - WaarBenJij.nu 17* Relaxen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jolanda Klink - WaarBenJij.nu

17* Relaxen

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

05 Februari 2017 | Thailand, Chiang Mai

17*29/1/17



Grote, goeie bedden, ben Cees niet tegengekomen dus hiernaast zal het ook wel meevallen.
Wat gaan we doen? Niks!! Helemaal niks!
Ontbijten en liggen aan het zwembad.
Warm!
Heel warm!
Godsamme, wat is het warm!
Tim is erachter gekomen dat ie zijn boek in het vliegtuig heeft laten liggen, de sukkel!
We moeten dit nog heel wat keren horen! Hij had het met moeite opde eerste dag van uitgave gekocht op Schiphol. De kouwe ouwe. Het laatste stuk bewaard voor bij het zwembad! Sneu! Dat je nou juist het laatste stuk waar je je zo op verheugde niet meer kunt lezen. Hij baalt!
Stuur een mailtje, je weet maar nooit! Dat doet hij, wordt vervolgd, op onze terugweg?
Als we een strandwandeling willen maken verwachten we eigenlijk dat ze niet willen maar dat willen ze wel. Gezellig! We lopen het strand af tot waar het eindigt. Lekker om met onze voeten door het warme water te lopem. Gisteravond toen we gingen kijken was het eb, nu is het vloed. Er is een stuk minder strand over. Afwisseling zoals we gewend zijn. Teruglopend stoppen we bij een terras en eten daar een heerlijke lunch. De ontspanning volgt. Die warmte, het koele briesje, af en toe een duik in het water en mijn boek. VAKANTIE!

De afgelopen weken had ik mijn voetbalkennis kunnen verbreden maar ik was graag doof. Althans het ging mijn ene oor in en meteen via mijn andere er weer uit. Dat moet wel. Het begint al als ze elkaar net zien na het opstaan, dan gaan ze verder aan het ontbijt terwijl ze de NOS of Nu.nl doornemen. Bas leest ook nog de koppen van de Telegraaf, nou dan weet je het wel. Gespreksstof te over. Dus is dat voor mij, als enige vrouw, best fijn om me daar voor af te sluiten. Ze vinden het al moeilijk als ik soms een winkeltje induik laat staan dat ik ze betrek in mijn behoefte aan een mooie dunne vooral grote sjaal die hier niet te vinden zijn. Je hebt er al zoveel?! Waarom moet je er dan nog een bij?! Stel dat ik zeg, Suares heeft er al zo vaak een gescoord wat maakt die ene dan uit?! Ja maar iedere coal is weer een andere, daar snap jij toch niks van. Wel! Zo is dat ook met sjaals! Precies hetzelfde! Iedere is weer anders en allemaal om van te genieten. Toch iets meer mars en venus van en bij elkaar! Valt allemaal wel mee dus.
Heb je al gelezen dat? Of, heb je deze al gezien Cees? Of, wat vind jij nou van die transfer? Of, belachelijk die wissel?
En als het niet over voetbal gaat dan is de politiek aan de beurt en daar kan ik me niet altijd afzijdig van houden.
Vandaag is het rustig opdat front.
Er moet vanavond Ajax gekeken worden dus Tim gaat zoeken waar er voetbal uitgezonden wordt.
Kan ik even met jouw telefoon bellen mam?
Ik weet een bar misschien.
Als ie belt vraagt ie op een mallotige manier of ze misschien vanavond footbal uitzenden.
I saw that the owner a dutchman. I am on vacation and i want to see the football. Am i a friend? no!
Ok.
Wij liggen gevouwen naast Tim. Man, is dit nou jouw Engels?! Laat me, ik wist ff niet hoe ik t moest vragen! Maar ze zenden t wel uit!
Geregeld!
Haha!
Nadal speelt tegen Federer. Die wedstrijd willen ze ook zien en krijgen de eigenaar zo gek dat ie zijn laptop uitleent om hun te laten kijken.
Nadal verliest, het kijken was geen succes, waardeloze internetverbinding.

Eerst eten, ik ga niet in een pub eten, dat vind ik niks.
Maar veel anders is er ook niet.
Tot we weer een Italiaan tegenkomen en we er weer intrappen.
Ze hebben zelfs een panna cotta waar ik me waanzinnig op verheug!
De pizza's zijn matig, de bediening onderdanig en het toetje zo smerig dat ik het na een hap laat staan! Echt mam? Heb je het niet opgegeten? Dan was het slecht! Italiaans eten in Thailand, niet meer doen! Ook al komen de noedels nog zo je strot uit, geen pizza's!
De mannen zitten samen sinds de eerste helft voor de buis op een verlaten terras.
Ze hangen als prinsen onderuitgezakt voor de buis. Stiekem willen ze het liefste hier voor naar huis. Ajax wint met 3-0 van ADO.
Schitterend doelpunt! Schône!
Weinig leuks hier. We lopen terug en leggen een kaartje. Tim is heel goed in Najieb! De truuk is zo min mogelijk kaarten kopen maar zoveel mogelijk ruilen!
Bas heeft 'm door!
Ik blijf steeds dezelfde fouten maken. Ben er gewoon niet zo goed in. Maar oefening baart kunst! Kom maar op met die kaarten!








Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Thailand 2017

De grijze dames en heren verzorgen, daarna onszelf..

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2017

21* Bye Bye

05 Februari 2017

20* Laatste overnachting

05 Februari 2017

19* de Zon kust mijn huid

05 Februari 2017

18* TSUNAMI

05 Februari 2017

17* Relaxen
Jolanda

Op stap met mijn mannen..

Actief sinds 12 Jan. 2017
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 8706

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 31 December 2017

Thailand 2017

Landen bezocht: